+48 22 409 62 81 | +48 602 708 864 biuro@movemouse.pl

Menu

Idealne logo czyli jakie?

Po pierwsze – czytelne! Biorąc pod uwagę fakt, że logo bardzo często występuje w małych rozmiarach, jest konieczne, żeby jego grafika (sygnet) i/lub tekst (logotyp) były łatwe i jednoznaczne do odczytania i identyfikacji na pierwszy rzut oka przez odbiorców. Po drugie – rozpoznawalność i łatwość zapadania w pamięć. Idealna sytuacja jest osiągnięta, jeśli potrafimy rozpoznać logo widząc tylko pojedynczą jego literę (np. Disney, Coca-Cola). Kolor jest najmocniejszym elementem wizualnym marki. Wg najnowszych badań aż 64% ludzi uważa, że jest ważniejszy od sloganu, kroju pisma, czy kształtu logo. Po trzecie – znaczenie i koncept. Przydatne jest, kiedy możemy bezproblemowo odczytać z logotypu czy sygnetu, czym się dana firma zajmuje. Mimo to, nie jest to w większości przypadków konieczne.

23

Logotypy – proste, rozpoznawalne i łatwe do zapamiętania!

N

ajważniejszym czynnikiem na idealne logo jest pomysłowość. Nie jest to proste do zrobienia w sposób, który nie jest kolokwialnie mówiąc przekombinowany, lecz dobrze wykonane potrafi być bardzo efektowne (np. CPN).


Pracujemy dla znanych. Dołącz. Teraz!

Dlaczego warto wybiegnąć w przyszłość?

W momencie tworzenia logo warto zastanowić się, czy rozwój Twojej firmy będzie funkcjonować w jednym segmencie czy też może objąć zupełnie nowe obszary rynku. Nierzadko zdarza się, że dobrze prosperująca firma postanawia rozszerzyć zakres swojej działalności. Wtedy grafika związana mocno z dotychczasowym segmentem rynku stoi na przeszkodzie i powoduje konieczność zmiany logo. Nieraz potrzeba zastosować logo z dodatkowymi elementami, lub innymi zmianami, dla różnych działów firmy.

P

rojektując logo dla Ciebie pamiętamy, że oprócz powyżej wspomnianych istotnych cech wzorowego logo, ważne jest to czy będzie ono odpowiednie np. do wytłoczenia, czy grawerowania, gdzie nie jest możliwe zróżnicowanie barwy grafiki. Zwłaszcza, że obecnie może się ono znaleźć praktycznie w każdym miejscu. Jako ekstremalne przykłady można przytoczyć grafikę Colonela Sandersa założyciela marki KFC widoczną z kosmosu, ułożoną za pomocą 65 tys. płytek w pustynnej strefie 51 oraz logo przeglądarki internetowej Firefox, także widoczne z kosmosu, a stworzone na zasadzie kręgów zbożowych (można powiedzieć, że to wersja achromatyczna - jednokolorowa).

Wybrane Projekty:

Twoje zamówienie wykona nasz Specjalista:

malgorzata-borek
Małgorzata Borek
Senior Graphic Designer
podpis-malgorzata-borek
N

ie stosujemy tanich tricków i małych druczków - płacisz jedynie wtedy, gdy będziesz naprawdę w 100% zadowolony z efektów naszej pracy dla Ciebie. Proste, prawda?

Overall Rating
9.2

Ocena Specjalisty

Wg ankiety z dnia 15 grudnia 2014 r. przeprowadzonej wśród naszych stałych klientów.

Review Overview


Sprawność w działaniu96%

Wiedza specjalistyczna93%

Kreatywność i inicjatywa87%

Nr 8 Teraz Wiem

Bezpieczne logowanie?

Pytania i sugestie

Napisz e-mail

Zadzwoń 8-20

22 409 62 81, 602 708 864

UA-46317591-1
Informacja: aby ułatwić Ci korzystanie z serwisu zapisujemy na Twoim komputerze pliki cookie.
OK
x